Statistik məlumatlar
Vizual təsvir
Göstəricilər üzrə hesabatlılıq
Hədəflərin prioritetlik vəziyyəti
AZ
EN
Toggle navigation
Haqqında
Beynəlxalq çağırışlar
Milli icra mexanizmi
Milli hüquqi çərçivə
Konstitusiyadan çıxarışlar
Əsas qanunvericilik
Fərman və Sərəncamlar
Ətraflı axtar
Ana səhifə
/ Məqsəd 4
Hamı üçün inklüziv və bərabər keyfiyyətli təhsili təmin etmək və ömür boyu təhsil almaq imkanlarını dəstəkləmək
4.1.1
Məlumat toplanması planlaşdırılır
a) 2-ci və 3-cü siniflərdə təhsil alanlar; b) ibtidai təhsil məzunları və c) ümumi orta təhsil məzunları arasında i) oxumaq və ii) riyazi bacarıqların ən azı minimal səviyyəsinə nail olmuş uşaq və gənclərin xüsusi çəkisi
4.1.2
Məlumat toplanması planlaşdırılır
İbtidai, ümumi və tam orta təhsiliin son sinfini bitirmiş şəxslərin xüsusi çəkisi
4.2.1
Məlumat toplanması planlaşdırılır
Sağlamlıq, öyrənmə və psixo-sosial rifah baxımından kənarlaşmalar olmadan inkişaf edən 24-59 aylıq uşaqların xüsusi çəkisi, cins üzrə bölgüdə
4.2.2
Məlumat mövcuddur
Təşkil olunmuş təlimdə iştirak səviyyəsi (rəsmi müəyyən edilmiş ibtidai təhsilə qəbul olunma yaşına bir il qalmış), cins üzrə bölgüdə
4.3.1
Məlumat mövcuddur
Son 12 ay ərzində gənclərin və böyüklərin formal və qeyri-formal təhsildə iştirak səviyyəsi, cins üzrə bölgüdə
4.4.1
Məlumat mövcuddur
İnformasiya-kommunikasiya texnologiyalarından (İKT) istifadə bacarıqlarına malik olan gənclərin və böyüklərin xüsusi çəkisi, bacarıq növləri üzrə bölgüdə
4.5.1
Məlumat mövcuddur
Bu siyahıda təhsilə aid olan və dezaqreqasiya oluna bilən bütün göstəricilər üzrə bərabərlik indeksləri (qadın/kişi, şəhər/kənd yeri, aşağı/yuxarı rifah kvintilinin əhalisi və məlumatların mövcudluğundan asılı olaraq digərləri, məsələn əlillər, yerli xalqlar və münaqişənin təsirinə məruz qalmış insanlar)
4.6.1
Məlumat mövcuddur
Verilmiş yaş qrupunda ən azı müəyyən edilmiş funksional a) savadlılıq və b) riyazi savadlılıq səviyyəsinə çatmış əhalinin xüsusi çəkisi, cins üzrə bölgüdə
4.7.1
Məlumat mövcuddur
a) təhsil sahəsində milli siyasətdə; b) tədris proqramlarında (kurikulumlarda); c) müəllimlərin hazırlanması proqramlarında və d) şagirdlərin attestasiyası sistemində i) dünya vətəndaşlığı ruhunda tərbiyənin və ii) dayanıqlı inkişaf üçün təhsilin təşviqi dərəcəsi
4.a.1
Məlumat mövcuddur
Əsas xidmətlərə əlyetərliyi təmin edən məktəblərin xüsusi çəkisi, xidmət növləri üzrə bölgüdə
4.b.1
Məlumat mövcud deyil
İnkişaf üçün təqaüdlərin ödənilməsinə yönəldilən rəsmi yardımların həcmi, təhsilin sahələri və növləri üzrə bölgüdə
4.c.1
Məlumat mövcuddur
Tələb olunan minimal kvalifikasiyalara malik olan müəllimlərin xüsusi çəkisi, təhsil səviyyəsi üzrə bölgüdə